środa, 12 listopada 2014

Budowa wymarzonego domku dla lalek

Witam serdecznie, mój pierwszy post będzie na temat lalek a konkretnie domku dla lalek :-) Jako małej dziewczynce marzył mi się już domek taki z prawdziwego zdarzenia. Teraz gdy mam córeczkę, postanowiłam jej taki stworzyć :-) Gdyż lubię chodzić na łatwiznę, na początku planowałam go kupić, ale ceny mnie przeraziły. Stworzyłam plan domku z dokładnymi wymiarami a mężowi pozostało wykonać zadanie :-) Szczerze mówiąc, nie sądziłam, że tak świetnie sobie z tym poradzi, ale brawo, udało się! Chyba bardziej niż córeczka nie mogłam się go doczekać:-)
Oto nasz domek w surowym stanie (przepraszam za jakość, ale  akurat te zdjęcia robiłam telefonem)
   

2 komentarze:

  1. Widzę, że też zaczynałaś w listopadzie. Tym bardziej ciesze się, że mój komentarz powitalny będzie pierwszy. Widzę, że bardzo pracowita jesteś, a domek dla lalek jest niesamowity. Podziwiam za pracę i uczucie wkładane w jego wykonanie. Jesteś świetną Mamą. Pozdrawiam i do następnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło mi to słyszeć, dziękuję za tak wielkie słowa. Powiedzmy że ten listopad będzie dla nas szczęśliwy :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zaglądacie i że komentujecie. Pozdrawiam