piątek, 20 lutego 2015

I znów starocie

Witam witam, słoneczko za oknem, aż się chce napisać posta, od dawna się zbieram w końcu dziś piękna pogoda mnie zmotywowała :-) Od dawna też się zbieram do odnowienia starej półki, dziś zrobiłam duży krok bo ją sfotografowałam:-) a tak serio, zamierzam ją dziś też pomalować, niestety co niektóre części są w opłakanym stanie i trzeba je wymienić, z tym poczekam na męża. Zobaczcie sami jak wygląda. Ale ja mam co do niej poważne plany :-) Co z tego wyjdzie sami zobaczycie niebawem.

Pokażę Wam jeszcze półeczkę którą dostałam od przyjaciółki, wczoraj ją zawiesiłam, miałam dylemat gdzie ale ostatecznie zawisła nad kuchenką. Jeszcze raz dziękuję Elwirko :-)





18 komentarzy:

  1. Biała półeczka nad kuchenką śliczna, ale powiem Ci ze ta co czeka na odnowienie jest po prostu boska.Ja już ją widzę całą białą , ale na gładko bez przetarć, taką czysto skandynawską.A na niej różne stare gadżety, stare liczydło, plakat w czarnej prostej ramce, poniżej druciany kosz,mmmm rozmarzyłam się .Odnawiaj ją czym prędzej , już nie mogę się doczekac, pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie będzie cała biała i ze starociami :-) dziękuję za dobre rady :-) już niedługo ją pokażę, po takich motywacjach aż chce mi się za nią zabierać :-)

      Usuń
  2. Nie ma za co Aguska dobrze wiesz ze zasluzylas :) na Ciebie zawsze mozna liczyc :) no a ta druga poleczka a raczej szafka fajniutka :) mam podobna wiesz :) ale juz ciaplam na decoupage no i w kuchni juz na nia miejsca brak :/ za to Ty masz przeznaczone na nia miejsce wiem tez juz sobie wyobrazam ja w bieli z Twoja kolekcja staroci :) to dzialaj kochana bo my juz sie doczekac nie mozemy :) to fakt pogoda piekna a ja w lozku.... :( moze juz niedlugo i my wyjdziemy :) pozdrowionka milej pracy z szafeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem że masz i dziwię się że jej nigdzie nie wetkniesz, ale Ty i tak masz masę takich piękności :-) Oj chyba zrezygnuję ze spaceru i zacznę malować tak mnie motywujecie :-) Zdrowiej kochana. Dziękuję, będzie to miła praca :-)

      Usuń
    2. Kochaniutka bo ja juz naprawde nie mam gdzie ledwo co poruszam sie po kuchni hehe :)

      Usuń
  3. A wogóle zapomniałam dodać że teraz Twój blog prezentuje się super, jest bardziej przejrzysty.Też zauważyłam że blogi które coś znaczą w blogowym świecie i mają wyrobioną markę są białe i bez żadnych udziwnień, pozdrawiam raz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej, niezmiernie mi miło, cieszę się że Ci się podoba. Dziękuję kochana :-) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Półeczka bardzo ładna. Nie mogę się doczekać, co zrobisz z tym "gratem". Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo się okaże co z tego wyjdzie :-) Pozdrawiam

      Usuń
  5. No to teraz działaj i pokazuj, bo z pewnością wyczarujesz z niej cudeńko. Ja wciąż "szoruję"papierem ściernym ;-) Pozdrawiam ciepło i od serca :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że choć trochę dorównam Twoim pięknym dziełom :-) szorowanie się opłacało bo świeczniki wyszły rewelacyjne :-) Pozdrawiam równie ciepło :-)

      Usuń
  6. Bardzo jestem ciekawa efektów ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę zaglądać żeby zobaczyć co wyczarowałaś z tej starej półki :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagladaj, zagladaj, bedzie mi bardzo miło :-) pozdrawiam również :-)

      Usuń
  8. Półeczka wisząca bardzo fajna, ale jestem bardzo ciekawa tej odmiany półki stojącej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Półka od Elwiry jest bardzo fajna, i jak się wpasowała doskonale :)

    Czekam z niecierpliwością na metamorfozę tej większej półki, jest co robić...

    OdpowiedzUsuń
  10. Półka od Elwiry jest bardzo fajna, i jak się wpasowała doskonale :)

    Czekam z niecierpliwością na metamorfozę tej większej półki, jest co robić...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zaglądacie i że komentujecie. Pozdrawiam