sobota, 21 lutego 2015

Koktajlowo

Moje szkraby przepadają za koktajlem bananowym, robimy go niemal codziennie, jest bardzo prosty w przygotowaniu i najważniejsze że im smakuje :-)



Przepis:
1 banan
Szklanka mleka
szczypta cynamonu
łyżeczka cukru waniliowego

wszystkie składniki blenderujemy i gotowe :-)
Prawda że proste?

Wczoraj zrobiliśmy smoothie owocowe. Dodałam banana, kiwi, grejpfruta, jogurt naturalny i cukier puder (dużo cukru pudru) bo niestety wyszedł kwaśny za sprawą grejpfruta.


                                                   Smacznego i miłego weekendu :-)

8 komentarzy:

  1. MMM pyszota .... a mnie nie zapraszacie ;) a no gdzie tam taka zaraze hehe ale Kochana jak wyzdrowieje robisz mi takiego szota z tej pieknej foremki :) buziaki smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze raz dodaje komentarz bo mam nowe logo i musze sie pochwalic hehe :) a tak naprawde to juz za duzo amolu sie dzis nabralam Agusiu i wiesz.... :) hehe sciski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tylko wyzdrowiejesz to zapraszam, od razu Ci się polepszy po moim eliksirze :-) Logo bardzo ładne, zdrowiej Elwirko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pychotka! Muszę mojej małej chrzesniaczce zrobić taki koktajl bananowy.

    Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo naprawde pyszny :-) pozdrawiam również :-)

      Usuń
  5. Koktajl bardzo apetyczny :) Ja często robię bananowo malinowy lub banan z kiwi. Też smakuje pysznie. Pozdrawiam z Małego Szpicherka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bananowo malinowy musi być pyszny, spróbujemy :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Moi chłopcy jak narazie to najchętniej kompot jabłkowy albo owoce w plasterkach. ..ale muszę ponowic próby z koktajlem:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zaglądacie i że komentujecie. Pozdrawiam