wtorek, 3 lutego 2015

Zabawy "nadal" na śniegu

Moje hiacynty już przekwitły a do wiosny jeszcze daleko... choć ja już bym chciała słoneczko, zieloną trawkę i kwiaty na dworze, nie lubię zimy, jestem zmarzluchem i już jestem znudzona tym śniegiem mimo iż w tym roku nie było go zbyt dużo to i tak ja już mam dosyć. Dzieci nie narzekają tak jak ja, im pogoda obojętna, ważne aby zabawa była fajna :-) Między cykaniem zdjęć chodziłam po kątach (garażach, piwnicach) i szukałam staroci :-)  niestety nic nie znalazłam...
Dziś urodzinki mojego synka, 3 urodzinki, jak to szybko zleciało. pamiętam, że dopiero co go rodziłam a mój brzdąc już do przedszkola chodzi, ach ten czas tak pędzi... Tort urodzinowy przewidziany na sobotę :-) Niestety nie będzie mojego wykonania, tym razem będzie kupiony, na następne urodziny się bardziej postaram.




                                Po bieganiu z sankami czas na gorącą kawkę i odpoczynek :-)



                                                            Pozdrawiam cieplutko

8 komentarzy:

  1. no urodzinki Filipka to również moje urodzinki :) Wszystkiego najlepszego dla Filipka przede wszystkim zdrówka a reszta sama się zrobi.... jak jest zdrówko to :pieniądze się zarobi, marzenia się spełni , miłość się znajdzie czego chcieć więcej :) Super foteczki wykonane porządną lustrzanką :) od razu widać przyszłego fotografa :) wiedziałam , że kawka będzie z tymi formami są cudne aż pić się chce :) a mnie na kawkę nie zaprosiłaś..... zołza :) buziaki ps wiosna już jedzie do nas tylko jeszcze ma trochę kilometrów .... :) ale będzie na pewno nie martw się Agniesiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję w imieniu Filipa :-) Wiesz że zawsze jesteś u mnie mile widziana, do fotografa wieeele mi brakuję :-) Pozdrawiamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście wolę wiosnę i lato, ale obecna zima nie przeszkadza mi aż tak bardzo. Jak myślę o tamtorocznych mrozach to aż uśmiecham się idąc ulicą. Cieszę się, że w tym roku tak nie jest i mam nadzieję, że mróz nas już nie zaskoczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą i również mam taką nadzieję :-)

      Usuń
  4. Buziaki urodzinowe dla Twojego Synusia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne zabawy...
    Życzenia dla Twojego Słodziaka:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zaglądacie i że komentujecie. Pozdrawiam