wtorek, 17 marca 2015

Domowa galeria zdjęć

Bardzo lubię zdjęcia, zarówno je robić jak i eksponować w domu, są porozwieszane wszędzie gdzie to możliwe. Kiedyś miałam manie kupowania ramek, teraz bardziej mi się podoba niestandardowe powieszenie zdjęć, ale oczywiście ramki też są :-)




                                               

                                                

                                                                                                          














7 komentarzy:

  1. Śliczne dzieciaczki, napatrzeć się nie można:) Sposób na drewniane klamerki, prosty i efektowny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne dzieciaki! I bardzo ładna galeria zdjęć :)
    Powiało wspomnieniami, bo zawsze gdy patrzę na czarno-białe zdjęcia na klamerkach, od razu przypomina mi się, jak będąc małą dziewczynką chodziłam nieraz do pracowni RTG, gdzie pracowała moja mama, a tam ręcznie wywoływane wtedy zdjęcia wisiały właśnie na sznurku do wyschnięcia :) Takie skojarzenia... ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Zuza :-) ja takie zdjęcia z praciwni RTG jedynie w tv widziałam :-)

      Usuń
  3. Świetna ta girlanda z klamerek! Uważam, że najprostsze pomysły na zdjęcia są najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się że się podoba :-) Również jestem tego zdania :-)

      Usuń
  4. Ostatnie zdjęcie jest zaje... fajne :) galeria zdjęć rewelacja widziałam na żywo :) uwielbiam tych Twoich modeli :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zaglądacie i że komentujecie. Pozdrawiam