wtorek, 20 stycznia 2015

Doniczkowy zawrót głowy

Witam moi drodzy. Były już doniczki z puszek, z kanki na mleko i z glinianego garnka a teraz czas na gliniane doniczki które chcę odnowić. Ostatnio zdobyłam kilka takich które mega mi się podobają, mam ochotę na jeszcze więcej, ale gdzie ja będę je ustawiała :-) Od samego rana wzięłam się za ich odmalowywanie no i nareszcie skończyłam, teraz tylko zioła i kwiatuszki wsadzić :-) Do malowania oczywiście użyłam farb akrylowych i taki oto efekt uzyskałam, Pozdrawiam cieplutko :-*





Bez pomocy Marysi by się nie obyło :-)







          
Doniczkę obkleiłam izolacją aby czarny pasek wyszedł w miarę równo, taśma malarska nie zdała egzaminu.








18 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tymi czarnymi motywami. A już patent na doniczki na zioła pozwolę sobie od Ciebie zgapić na wiosnę. Na balkon jak znalazł. Aha, dla Marysi buziak za pomoc. Pa. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa, oczywiście pozwól sobie, będzie mi bardzo milo :-) również przesyłamy buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać że doniczki naprawdę świetnie wyglądają, super je odnowiłaś i oczywiście nowocześnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy Ty moja droga jesteś dzisiejszą Solenizantką? Jeśli tak to wszystkiego co najlepsze Ci życzę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No Kochana dziś to naprawdę zaszalałaś :) doniczki wyglądają rewelacyjnie :) te serduszka i naturalny sznurek , którego uwielbiam , wszystko to fajnie współgra :) moja Ty Artystko :) mam nadzieję, że wreszcie uwierzyłaś w siebie , ja zawsze wiedziałam , że w Tobie drzemie Wielki talent pisany przez duże W :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie będę mówiła kto tu jest artystka :-) dziękuję za milutki komentarz :-)

      Usuń
    2. No no juz nie bądź taka skromniutka ja tam odkrywam w Tobie wielkie talencisko :)

      Usuń
  6. Doniczki z napisami są prześwietne, gratuluje fajnego pomysły i wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że się podobaja no i dziękuję za miłe słowa :-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo jaaa ;-) już od dawna planuje zrobić podpisane donniczki <3 twoje rewelacyjne !! a te z serduchami piękne !!! na prawdę !!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać tak miłe słowa :-) dziękuję

      Usuń
  9. Genialny pomysł z doniczkami na zioła! Że też wcześniej na to nie wpadłam - wyglądają super:) Gratuluję inwencji! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo proste w wykonaniu więc zachęcam :-) Dziękuję Natalio :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja ostatnio myślałam ,żeby właśnie coś takiego zrobić :)))
    Bardzo fajnie wyszły :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://myhouseofhappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. To działaj, działaj :-) jestem ciekawa jak Tobie wyjda :-) dziękuję i również pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakież cuda! Kradnę pomysły :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zaglądacie i że komentujecie. Pozdrawiam