poniedziałek, 5 stycznia 2015

Dekoracyjne butelki

Dziś chciałam pokazać jak wykorzystałam butelki po winie. Dobrze że mąż miał urodziny :-) zyskałam przez to kilka butelek no i oczywiście szkoda było mi ich wyrzucić. Pomalowałam je na czarno matową farbą akrylową ponieważ nie miałam farby tablicowej a chciałam je mieć na już. I taki oto efekt uzyskałam, nawet kreda się świetnie ściera z tej farby. Szkoda że wcześniej nie wpadłam na ten pomysł, obdarowywałabym męża winem z własną dedykacją :-) ale na pewno będzie jeszcze okazja. Mam jeszcze kilka pomysłów na wykorzystanie puszek ale o tym w następnym poście. Pozdrawiam.








8 komentarzy:

  1. jak zwykle wyszło pięknie :0 i pomysłowo- tablicowo :) a farba powiedziałabym, że sprawdza się lepiej niż specjalna farba tablicowa, bo z ową miałam już nieprzyjemność tylko, że na ścianie ;) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Elwirko i również pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja szukam jak głupia małej puszki farby tablicowej a widze ze moge kupic probke akrylowej,nie wiedziałam że mozna pisac po niej kredą.A wracając do odważników to działaj kochana, maluj,pochwal się światu, nie trzymaj takich piękności w ukryciu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie wiedziałam a tu proszę :-) z odważnikami na pewno tak zrobię, szczerze to nie sadziłam że moga mi się do czegoś przydać dopóki nie odwiedziłam Twojego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te butelki. A jakiej konkretnie farby użyłaś, ponieważ poszukuję akrylowej matowej białej. Kupiłam ostatnio i niby na puszce napisane jest: matowa, to połyskuje okropnie :-( Pozdrawiam i czekam na kolejne pomysły. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :-) Użyłam farby akrylowej firmy "pentart" acrylic paint, matte. Fajnie kryje i jest naprawdę matowa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja tyle butelek wyrzuciłam nieświadoma ich drugiego życia :( cudnie wyszły!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Na pewno jeszcze jakaś Ci wpadnie w ręce :-) pozdrawiam.

      Usuń

Miło mi, że zaglądacie i że komentujecie. Pozdrawiam