czwartek, 13 listopada 2014

domek dla lalek-działamy razem


AKCJA DOMEK- DZIAŁAMY RAZEM KTOŚ JESZCZE ?
Witajcie Kochani
Wraz z moją przyjaciółką Elwirą jak i również blogerką http://elwira-art.blogspot.com/
wpadłyśmy na pomysł wpólnego tworzenia domku dla lalek. Ja dla swojej córeczki Marysi a Elwira dla synka Oskarka, narazie jako wystrój.
Nasza akcja będzie polegać na wspólnym inspirowaniu siebie, wspieraniu się i wymienianiu się doświadczeń. Wspólnie zamierzamy się nakręcać do wspólnego działania poprzez dodawanie zdjęć naszych artystycznych działań - ja na swoim blogu udostępnie jej zdjęcia i wzajemnie, będzie to dla nas wielka zabawa a także zobaczycie, że razem można więcej :)
Ktoś jeszcze chciałby się do nas dołączyć ? może też chcesz się z nami zainspirować i wspólnie potworzyć, a może macie już zrobiony taki domek i chcecie się u nas nim pochwalić, chętnie też pogościmy u was z naszymi dokonaniami jeżeli chcecie , co wy na tą artystyczną zabawę ? :) zapraszamy na e-maila agusia5274@wp.pl

1 komentarz:

  1. już się nie mogę doczekać naszej akcji :) jako , że już mamy dużo rzeczy porobionych musimy działać zapraszam do mnie po fotki, wybierz te, które najbardziej Ci się podobają ja uczynię to samo :) jak wiele mi to sprawia radości razem fajniej ... ;) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zaglądacie i że komentujecie. Pozdrawiam