piątek, 14 listopada 2014

Pokoik dziecięcy dla lalki

Tak jak obiecałam wstawiam zdjęcia gotowego pokoiku, zmieniłam w nim dziś tapetę bo tamta była zbyt kolorowa. Wszystkie mebelki zrobiłam sama nie licząc oczywiście kupionego łóżeczka, Marysia bardzo je lubi i uparła się że ma tam stać, w końcu to jej domek :-) Następnym pomieszczeniem jakie umebluję będzie salon z kuchnią, zdemontowałam jedną ściankę, ale to już zobaczycie na umeblowanych już pomieszczeniach. Jak się podoba pokoik?




                                                 a taka właśnie tapeta była wcześniej

2 komentarze:

  1. Domek dla leczki słodki ,kochana idziesz jak burza gdzie ja tam jeszcze w tyle,tylko łóżeczko do dziecinnego pokoju mam zrobione.A te pudełeczka w serduszka sa super :) i takie malutkie,ramke na zdjecia tez widzialam ze nwet z tylu ma taki stojaczek jak w prawdziwej :) pozdrawiam elwira-art

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo mam starsze dzieci i na więcej mi pozwalają :-) czasem nawet pomogą :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zaglądacie i że komentujecie. Pozdrawiam