wtorek, 9 grudnia 2014

Tilda nr. 2

Ta oto Tilda jest kolejnym prezentem dla uroczych bliźniaczek, Elizy i Nikoli. Mamusia dziewczynek chciała aby sukienka była w kratkę no i jest moja ulubiona kratka :-)
Dziś prawie cały dzień poświęciłam mojej maszynie :-) uszyłam kilka ubranek dla Marysi lalek Barbie, dokończyłam Tildę, którą zaczęłam już przed weekendem i prawie skończyłam kilka literek, również dla pewnego maluszka. Całe szczęście dzieci się dziś "ładnie" bawiły i dałam radę tyle zrobić, to nic że potem nie mogłam wejść do pokoju bo był zawalony zabawkami i nie tylko :-) szkoda, że nie zrobiłam zdjęcia :-)





1 komentarz:

  1. Tilda oczywiście super, co kolejna to lepsza :) kiecoszka świetna , właścicielki na pewno będą zadowolone ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zaglądacie i że komentujecie. Pozdrawiam