środa, 17 grudnia 2014

Świąteczny nastrój

W moim domu już zapanował świąteczny nastrój, ubrana już choinka, zawieszone dekoracje, oczywiście to jeszcze nie koniec bo jeszcze przede mną zrobienie stroika świątecznego, robię go co roku z żywej choinki no i marzy mi się choć niewielka żywa choineczka którą chcę postawić w kuchni, ale to bliżej świąt. Póki co pokażę to co już zrobiłam, wspólnymi siłami z pociechami :-)




 Mam też żywe drzewko, niewielkie ale jest. Udało mi się zakupić je za 10 zł w biedronce :-)

                                                    W pokoju klasyczna choinka, niestety sztuczna, w przyszłym roku się to zmieni :-)

Szopka Bożonarodzeniowa zrobiona przez Marysię z moją pomocą oczywiście kupiona gotowa do złożenia 

                                                   Ozdoby robione z dzieciakami :-)
                                                   Malowanie gipsowych zawieszek


                                                              Pozdrawiam cieplutko

2 komentarze:

  1. Napatrzeć się nie można jak świetnie spędzasz czas z dzieciakami :) manualnie spędzony czas rozwija wyobraźnię i uczy zręczności.... kiedy mój Oskarek podziała ze mną :) już się nie mogę doczekać narazie manualnie to ciągnie mamusię za włosy :) Uwielbiam Twojego bloga codzień tu zaglądam pomysłowa mamusiu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczysz jak szybko zleci i będziecie razem działać :-) dziękuję wierna blogerko :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zaglądacie i że komentujecie. Pozdrawiam